Turbo Renault Megane 1.9DT 66kW Garrett 700830
Kód: 1799Podrobný popis
Kompletne repasované originálne turbodúchadlo talianskej spoločnosti Garrett, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadiel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradné diely od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.
Pretože sa okrem iného zaoberáme chiptuningom a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úpravy pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu a pod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň kvalitatívne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadla sami používame pre extrémnú záťaž pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motoršporte, pri klasických rallye aj iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.
Kódy motora: 1.9DT 66kW
Vrátna záloha na starý diel: 80€
Kódy/čísla dielov: 7700107795, 7700108030, 7700108948, 770011174, 77700115414, 7700872574, 7701352783, 7701352852, 7701352862, 7701470381, 7701471097, 7701471634, 8200715891, 7701473551, 7711134065, 8200107826, 8601640.
Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.
Pozor na tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.
Náš názor na toto turbodúchadlo: Toto turbo má z výroby výrazne zmenšenú treciu plochu oproti klasickým turbám Garrett, konkrétne zo 14mm na 10mm a tenký piestny krúžok na strane kompresoru. Naše repasované dúchadla tohto typu majú tieto dva problémy úplne odstránené. Používame sadu axiálneho ložiska pre moderné motory TDi koncernu VW, kde sa používa výhradnee "veľký axiál" s treciou plochou 14mm a široký piestny krúžok na strane kompresoru. V tejto konfigurácii je turbodúchadlo zbavené dvoch hlavných problémov, a tak sa kvalitou radí vysoko nad originálne dúchadlo.
Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€ zdarma.
Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.
Dodatočné parametre
Kategória: | Repasované turbodúchadla |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.