Nové turbo Citroen Ford Peugeot 1.6HDI 1.6TDCi Garrett 753420 Kvalitní turbo TURBOrail

Kód: 246
NOVÉ
Neohodnotené
Značka: Turborail
€390 €325 bez DPH
Skladom
Môžeme doručiť do:
4.12.2024

Nové turbodúchadlo pre vozidlá Citroen Berlingo C2 C3 C4 C5 Xsara Picasso, Ford Focus C-MAX, Mazda 3, Mini Cooper D One Clubman, Peugeot 1007 206 CC CW VAN 207 3008 307 308 407 5008 Partner tepee, Volvo C30 S40 S80 V50 V70

 

Detailné informácie

Podrobný popis

Nové turbodúchadlo talianskej spoločnosti TURBOrail, ktorá sa už veľa rokov zaoberá výrobov turbodúchadiel prvotriednej kvality pre aftermarket. 

Pri inštalácii nového turbodúchadla doporučujeme použiť mazaciu sadu, ktorou výrobca podmieňuje záruku!

Rovnako pred inštaláciou doporučujeme prečítať si článok o problematike týchto turbodúchadiel.

Kódy motora: 1.6HDi 1.6TDCi 66-80KW

Nie je potrebné vraciať staré dúchadlo, ale pokiaľ by ste mali záujem, môžete nám poslať Vaše staré turbodúchadlo a my Vám vyplatíme 50€ späť.

Súčasťou balenia je tesnenie a svorníky(štefty).

Kódy/čísla dielov: 0375J3, 0375J8, 11657804903, 1340133, 1465162, 1479055, 1789074, 36002480, 3M5Q6K682AE, 3M5Q6K682AJ, 3M5Q6K682AK, 7804903, 9650764480, 9651839880, 9654128780, 9656125880, 9657248680, 9657571880, 9660641380, 9663199280, RE3M5Q6K682AK, Y60113700, Y60113700A, Y60113700B, Y60113700C, Y60113700D, Y60113700E, Y60113700F.

Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že se nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.

U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň -450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.

Náš názor na toto turbodúchadlo: Toto turbo je z prvovýroby veľmi ošizené a to v dvoch zásadných bodoch. Jednak axiálne ložisko má výrazně zmenšenú treciu plochu oproti klasickým turbám Garrett, konkrétne zo 14mm na 10mm. Druhá zásadná vec sú regulačné lopatky, ktoré sú namiesto "plných kapiek" len  vytvarované zo slabého pliešku. Naše repasované dúchadla tohto typu majú, rovnako ako turbodúchadla spoločnosti TURBOrail tieto dva problémy úplne  odstránené. Jednak používame sadu axiálneho ložiska pre motory TDi koncernu VW, kde sa používa výhradne "veľký axiál" s treciou plochou 14mm a ďalším našim vylepšením je segment regulačných lopatiek taktiež z koncernových dúchadiel, kde sa používajú len plné lopatky. V tejto konfigurácii je toto turbodúchadlo zbavené dvoch hlavných problémov, a tak sa kvalitou radí vysoko nad originálne dúchadlo, zhruba na úroveň dúchadiel koncernu VW. 

Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€  zdarma.

Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.

Dodatočné parametre

Kategória: Nové turbodúchadla
Záruka: 2 roky

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: