Hybridné turbo Seat Altea 2.0TDi 100kW AZV Garrett GT1752V s veľkým sánim

Kód: 3970
REPAS HYBRIDNÉ
Neohodnotené
Značka: Garrett
€440 €366,67 bez DPH
Skladom
Môžeme doručiť do:
4.12.2024

Hybridné repasované turbodúchadlo GT1752V vhodné najmä k výkonnostným úpravam ako napr. chiptuning. Pre vozidlá Seat Altea 2.0TDi 100kW AZV.

Detailné informácie

Podrobný popis

Kompletne repasované originálne turbodúchadlo talianskej spoločnosti Garrett, ktrá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadiel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradné diely od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.

Upravené hybridné turbodúchadlo GT1752V pre výkonnostné úpravy, konštruované pre max. tlak 2.0Bar, čo zodpovedá potenciálu cca 160-170KW. Na toto dúchadlo je inštalované tzv. veľké sacie potrubie, takže nepasuje bez úprav na vozidle. Je potrebné upraviť sacie potrubie. Výfuk a mazanie pasuje normálne. Viac informácii o hybridných dúchadlách sa dočítate na tomto webu v sekcii "časté otázky".

Do poznámky prosíme o uvedenie varianty kompresorovej skrine. Varianty si môžete prehliadnúť v galérii. 

Rozmery kompresorového veka: vstup 55mm, výstup 50mm.

Pretože sa okrem iného zaoberáme chiptuningom a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úpravy pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu a pod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň kvalitatívne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadla sami používame pre extrémnú záťaž pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motoršporte, pri klasických rallye aj iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.

Vrátna záloha na starý diel: 80€

Kódy/čísla dielov: 724930, 03G253019H, 03G253019AV550, 03G253019AX, 03G253014HX, 

03G253010H, 03G253019HV, 03G253014J, 03G253019A, 03G253019HX, 

03G253010JX, 03G253010J, 03G253014H, 03G253014HV, 

03G253010JV, 03G253019AV

Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že se nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.

U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň -450mbar, iank turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.

Náš názor na toto turbodúchadlo: Malé axiální ložisko v originálnej konfigurácii je jediná nectnosť tohto dúchadla. My štandardne používame "veľký axiál" (14mm oproti 10mm originál) a v tejto konfigurácii sa jedná o jedno z najmenej problematických dúchadiel.

Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€ zdarma.

Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.

Dodatočné parametre

Kategória: Hybridné turbodúchadla
Záruka: 2 roky

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: