Hybridné turbo Seat Altea 1.9TDi 77kW GT1649VA 751851

Kód: 3967
REPAS HYBRIDNÉ
Neohodnotené
Značka: Garrett
€325 €270,83 bez DPH
Skladom
Môžeme doručiť do:
10.10.2024

Repasované hybridné turbodúchadlo s potenciálom do 120kW pre vozidlo Seat Altea 1.9TDi 77kW BXE BKC BJB Garrett 751851 GT1649VA.

 

Detailné informácie

Podrobný popis

Kompletne repasované originálne turbodúchadlo talianskej spoločnosti Garrett, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadiel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradné diely od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.

 Toto turbodúchadlo má inštalované dúchadlové kolo z výkonnejšieho dúchadla GT1749VA a je tak vhodné pre výkonnostné úpravy až do cca 120-125kW.

Pretože sa okrem iného zaoberáme chiptuningom a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úpravy pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu apod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň kvalitatívne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadla sami používame pre extrémnu záťaž pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motoršporte  pri klasických rallye aj iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.

Kódy motora: 1.9TDi 1,9TDi 77KW, BXE, BKC, BJB

Vrátna záloha na starý diel: 80€

Kódy/čísla dielov: 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX, 751851, 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX.

Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.

U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň -500mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.

Náš názor na toto turbodúchadlo: Toto turbo je jeden zo spoľahlivých kusov. Výrobca na tento motor osadzuje dva typy, tento typ od Garrettu a druhá možnosť je verzia od KKK. Z praxe sa ukazuje, že Garrett je síce odolnejší, pretože má silnejší hriadeľ a omnoho robustnejšie ložiská, axiálne ložisko má sedlo s priemerom 14mm, radiálne ložisko je monoblok, zostavený typ, s priemerom hriadeľa 8mm. KKK používa radiálne ložisko dvojité, rotujúce s priemerom hriadeľa 6mm a axiálne so sedlom s priemerom 10mm. KKK sa síce vyznačuje nepatrne lepšou odozvou, pretože slabý hriadeľ je ľahší, ale náchylnejší. Najtypickejšia porucha turbodúchadiel KKK pre moderné motory TDi je prasknutý hriadeľ. 

Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€ zdarma.

Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.

Dodatočné parametre

Kategória: Hybridné turbodúchadla
Záruka: 2 roky

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: