Turbo Garrett 724930 Škoda Octavia 2.0TDi 103kW BKD

10 hodnotení
 
  • 1 z 4
 

Repasované turbodúchadlo pre vozidlo Škoda Octavia 2.0TDi 103kW BKD.

Dostupnosť Skladom
Môžeme doručiť do
7.10.2022
Cena €191,67 bez DPH
€230    
Kód tovaru 1188
Značka Garrett
Kategória Repasované turba
Záruka 2 roky
 

Kompletne repasované originálne turbodúchadlo talianskej spoločnosti Garrett, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadiel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradne diely od našeho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstriekovacie čerpadla.

Pretože sa mimo iného zaoberáme chiptuningem a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšenej výkonnostnej úprave pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetľuje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, protože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnú rezervu a pod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z  originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň minimálne kvalitatívne rovnocenné. Tieto turbodúchadlá sami používame pri extrémnej záťaži pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motošporte, pri klasických rallye aj iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.

Kódy motoru: 2.0TDi 103kW BKD. 

Vrátna záloha na starý diel:  80€

Kódy/čísla dielov: 724930, 03G253010H 03G253010J 03G253010JV 03G253010JX 03G253014H 03G253014HV 03G253014HX 03G253014J 03G253019A 03G253019AV 03G253019AV550 03G253019AX 03G253019H 03G253019HV 03G253019HX.

Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu závadu práve trebárs preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.

U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvnom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí býť aspoň 450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát drobná netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.

Náš názor na toto turbodúchadlo: Toto turbo je jedno zo spoĺahlivých kusov. Jediným problémom  tohto dúchadla je axiálne ložisko s klznou plochou 10mm, ale tento problém sa u našich dúchadiel nevyskytuje, pretože ho nahradzujeme novším typom axiálneho ložiska s priemerom klznej plochy 14mm a tým sa častá porucha týchto dúchadiel tzv. "zvýšená axiální vôľa" úplne eliminuje. Druhá často sa objavujúca porucha je zatuhlá regulácia, ale túto poruchu nedokážeme z titulu opravy dúchadla odstrániť. Môžeme maximálne doporučiť spodný kryt pod motorom, aby sa zabránilo neustálemu omývaní turbodúchadla vodou. Bohužiaľ toto dúchadlo má pohon inštalovaný osičkou nahor a tak všetky nečistoty a voda sa dostávajú priamo do pohonu. O tejto problematike pojednáva hlbšie článok v sekci časté otázky. 

Výhody pro státych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúknuť nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 7.000Kč zdarma.

Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť  štítok a získané informácie nám poslať na email.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole: