Turbo Garrett 454161 Seat Cordoba 1.9TDi 81kW AFN ASV

Kód: 1123
Neohodnotené
Značka: Garrett
€230 €191,67 bez DPH
Skladom
Môžeme doručiť do:
30.11.2022

Repasované turbodúchadlo pre vozidlo Seat Cordoba 1.9TDi 81kW AFN ASV.

Detailné informácie

Podrobný popis

Kompletne repasované originálne turbodúchadlo talianskej spoločnosti Garrett, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradné diely od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.

Pretože sa mimo iného zaoberáme chiptuningem a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadlá vyvažované  dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úprave pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu a pod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla  prvotriednej kvality z  originálnych náhradných dielov, pokiaľ je výrobca turba poskytuje alebo aspoň sú kvalitativne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadlo sami používame pre extrémnu záťaž pri najroznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motošporte, pri klasických rallye aj jiných disciplinách, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.

Kódy motora: 1.9TDi 1,9TDi 81KW AFN ASV

Vrátna záloha na starý diel: 80€

Kódy/čísla dielov: 454161, 028145702D, 028145702DV, 028145702DX

Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.

U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň 450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motoru do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.

Náš názor na toto turbodúchadlo:  Jedná sa typovo (VNT15) o jedno z vôbec prvých turbodúchadel s variabilnou geometriou lopatiek. V originálnom prevedení je podcenené uloženie hriadeľa ako axiálne, tak radiálne, ale je to asi jediný vážnejší problém tohto kusu. Tento problém rieši ložisková sada z novšej generácie (GT1749V), ktorú  štandartne používame. Relativne častá u týchto dúchadel je taktiež zatuhlá regulácia, ktorá je spôsobená použitím pohonu s menšou silou, ale pokiaľ auto jazdí v normálnom režimu, tak to nie je zásadný problém. 

Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 7.000Kč zdarma.

Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.

Dodatočné parametre

Kategória: Repasované turba
Záruka: 2 roky