Turbo 54399700029 Volkswagen Caddy 1.9TDi 77kW BLS

Neohodnotené
 
  • 1 z 4
 

Repasované turbodúchadlo pre vozidlo Volkswagen Caddy 1.9TDi 77kW BLS vybavený filtrom pevných častíc (DPF).

Dostupnosť Skladom
Môžeme doručiť do
28.6.2022
Cena €225 bez DPH
€270    
Kód tovaru 2363
Značka KKK
Kategória Repasované turba
Záruka 2 roky
 

Kompletne repasované originálne turbodúchadlo nemeckej spoločnosti KKK, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradné diely od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.

Pretože sa mimo iného zaoberáme chiptuningem a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadlá vyvažované  dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úprave pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu a pod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla  prvotriednej kvality z  originálnych náhradných dielov, pokiaľ je výrobca turba poskytuje alebo aspoň sú kvalitativne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadlo sami používame pre extrémnu záťaž pri najroznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motošporte, pri klasických rallye aj jiných disciplinách, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.

Kódy motora: 1.9TDi 77kW BLS s DPF

Vrátna záloha na starý diel: 80€

Kódy/čísla dielov03G253019KV, 03G253019KX, 03G253019K, 54399700029, 5439 970 0029, 5439-970-0029, 54399880029, 5439 988 0029, 5439-988-0029.

Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.

U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň 450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.

Náš názor na toto turbodúchadlo: Firma KKK používe radiálne ložisko dvojité, rotujúce s priemerom hriadeľa 6mm a axiálne so sedlom s priemerom 10mm. KKK sa vyznačuje lepšou odozvou ako Garrett, pretože slabý hriadeľ je ľahší, ale zároveň náchylnejší na kvalitu mazacieho filmu. Najtypickejšia porucha turbodúchadel KKK pre moderné motory TDi je všeobecne práve prasknutý hriadeľ. Z praxe sa ukazuje, že Garrett je síce odolnejší, pretože má silnejší hriadeľ a omnoho robustnejšie ložiská, axiálne ložisko má sedlo s priemerom 14mm, radiálne ložisko je monoblok, zostavený typ, s priemerom hriadeľa 8mm, ale dúchadla KKK okrem lepšej odozvy sú menej amortizované práve z dôvodu rotujúcich radiálnych ložisiek, pretože otáčky sú rozdelené čiastočne na povrchu ložiska.

Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 7.000Kč zdarma.

Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole: