Nové turbo Garrett 753420 Citroen Ford Peugeot 1.6HDI 1.6TDCi Kvalitné turbo TURBOrail

Neohodnotené
 
  • 1 z 2
 

Nové turbodúchadlo pre vozidlá Citroen Berlingo C2 C3 C4 C5 Xsara Picasso, Ford Focus C-MAX, Mazda 3, Mini Cooper D One Clubman, Peugeot 1007 206 CC CW VAN 207 3008 307 308 407 5008 Partner tepee, Volvo C30 S40 S80 V50 V70

 
Dostupnosť Skladom
Môžeme doručiť do
8.10.2022
Cena €291,67 bez DPH
€350    
Kód tovaru 246
Značka Turborail
Kategória Nové turbodúchadlá
Záruka 2 roky
 

Nové turbodúchadlo talianskej spoločnosti TURBOrail, ktorá sa už veľa rokov zaoberá výrobou v oblasti turbodúchadel prvotriednej kvality pre aftermarket. 

Pri inštalácii nového turbodúchadla doporučujeme použíť mazaciu sadu, ktorou výrobca podmieňuje záruku!

Rovnako pred inštaláciou doporučujeme prečítať si článok o problematike týchto turbodúchadel.

Kódy motora: 1.6HDi 1.6TDCi 66-80KW

Nie je potreba vraciať staré dúchadlo, ale pokiaľ by ste mali záujem, môžete nám poslať Vaše staré turbodúchadlo a my Vám vyplatíme 60€ späť.

Súčasťou balenia je tesnenie a svorníky(štefty).

Kódy/čísla dielov: 0375J3, 0375J8, 11657804903, 1340133, 1465162, 1479055, 1789074, 36002480, 3M5Q6K682AE, 3M5Q6K682AJ, 3M5Q6K682AK, 7804903, 9650764480, 9651839880, 9654128780, 9656125880, 9657248680, 9657571880, 9660641380, 9663199280, RE3M5Q6K682AK, Y60113700, Y60113700A, Y60113700B, Y60113700C, Y60113700D, Y60113700E, Y60113700F.

Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.

U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň 450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.

Náš názor na toto turbodúchadlo: Toto turbo je z prvovýroby veľa oriadené a to v dvoch zásadných bodoch. Jednak axiálne ložisko má výrazne zmenšenú treciu plochu oproti klasickým turbám Garrett, konkrétne zo 14mm na 10mm. Druhá zásadná vec sú regulačné lopatky, ktoré sú namiesto "plných kapiek" len vytvarované zo slabého pliešku. Naše repasované dúchadla tohto typu majú, rovnako ako turbodúchadla spoločnosti TURBOrail tieto dva problémy úplne odstránené. Jednak používame sadu axiálneho ložiska pre motory TDi koncernu VW, kde sa používa výhradne "veľký axiál" s treciou plochou 14mm a ďalším našim vylepšením je segment regulačných lopatiek taktiež z koncernových dúchadel, kde sa používajú len plné lopatky. V tejto konfigurácii je toto turbodúchadlo zbavené dvoch hlavných problémom, a tak sa kvalitou radí vysoko nad originálne dúchadlo, zhruba na úroveň dúchadel koncernu VW. 

Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 7.000Kč zdarma.

Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole: