Hybridné turbo Garrett GT1752V v obale GT1749V Ibiza Golf Passat Kvalitné turbodúchadlo

Neohodnotené
 
  • 1 z 4
 

Špeciálne repasované hybridné turbodúchadlo GT1752VB v obale GT1749V. Vhodné najmä k výkonnostným úpravam ako napr. chiptuning. Pre vozidlá Seat Ibiza II Cordoba Toledo I, Volkswagen Golf III Passat Vento 1.9TDi 81kW.

Dostupnosť Skladom
Môžeme doručiť do
21.5.2022
Cena €416,67 bez DPH
€500    
Kód tovaru 813
Značka Garrett
Kategória Hybridné turba
Záruka 2 roky
 

Kompletne repasované originálne turbodúchadlo talianskej spoločnosti Garrett, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradné diely od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.

Upravené hybridné turbodúchadlo GT1752V pre výkonnostné úpravy, konštruované pre max. tlak 2.0Bar. Toto hybridné turbodúchadlo má inštalované dúchadlové kolo z výkonnejšieho dúchadla GT1752V, dodávaný spolu s adekvátnou kompresorovou skriňou a je tak vhodný pre chip a podobné výkonnostné úpravy až do cca 160kW - 170kW.

Toto turbodúchadlo pasuje do vozidla bez akýchkoľvek úprav. 

Pretože sa mimo iné zaoberáme chiptuningom a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úpravy pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu a pod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň kvalitativne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadla sami používame pre extrémnu záťaž pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motošporte, pri klasických rallye a iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.

Kódy motora: 1.9TDi 81kW AFN.

Vrátna záloha na starý diel: 80€

Kódy: 454161, 028145702D, 028145702DV, 028145702DX.

Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.

U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň 450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.

Náš názor na toto turbodúchadlo: Jedná sa typovo (VNT15) o jedno z vôbec prvých turbodúchadel s variabilnou geometriou lopatiek. V originálnom prevedení je podcenené uloženie hriadeľa ako axiálne, tak radiálne, ale je to asi jediný vážnejší problém tohto kusu. Tento problém rieši ložisková sada z novšej generácie (GT1749V), ktorú štandartne používame.

Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 7.000Kč zdarma.

Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole: