Turbodúchadlo Garrett GT1749VA v obale GT1749V 1.9TDi A4 A6 Superb Passat Kvalitné turbodúchadlo

2 hodnotenia
 
  • 1 z 6
 

Špeciálne repasované turbodúchadlo GT1749VA (pre motory TDi PD 96KW) inštalované v obale GT1749V (pre motory TDi 66-85KW). Vhodné najmä k výkonnostným úpravám ako napr. chiptuning. Pre vozidlá VW Passat, Škoda Superb, Audi A4 A6
1.9TDi 1,9TDi 66KW 74KW 81KW 85KW AFN, AUY, AJM, ATJ, ATD, AVB, AVG. 

Dostupnosť Skladom
Môžeme doručiť do
17.8.2022
Cena €254,17 bez DPH
€305    
Kód tovaru 604
Značka Garrett
Kategória Garrett
Záruka 2 roky
 

Kompletne repasované originálne turbodúchadlo talianskej spoločnosti Garrett, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradné diely od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.

Toto turbodúchadlo má inštalované dúchadlové kolo z výkonnejšieho dúchadla GT1749VA, dodávaného spolu s adekvátnou kompresorovou skriňou a tak je vhodný pre chip a podobné výkonnostne úpravy až do cca 120kW - 125kW.

Toto turbodúchadlo pasuje bez akýchkoľvek úprav na vozidle. 

Pretože sa mimo iné zaoberáme chiptuningom a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úpravy pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu a pod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň kvalitativne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadla sami používame pre extrémnu záťaž pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motošporte, pri klasických rallye a iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.

Kódy motora: 1.9TDi 66KW, 74KW, 81KW, 85KW, AFN, AUY, AJM, ATJ, ATD, AVB, AVG. 

Vrátna záloha na starý diel: 80€

Kódy/čísla dielov: 454231, 028145702RV225, 028145702RV500, 028145702RV550, 028145702RV, 028145702R, 038145702RX, 454158, 761437.

Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu prouchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.

U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň 450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motoru do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.

Náš názor na toto turbodúchadlo: Malé axiálne ložisko v originálnej konfigurácii je jediná nectnosť tohto dúchadla. My štandartne používame "veľký axiál" (14mm oproti 10mm originál) a v tejto konfigurácii sa jedná o jedno z najmenej problematických dúchadel.  

Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 7.000Kč zdarma.

Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole: